L’Escola d’Enoturisme presenta la seva oferta a la Fira de l’ensenyament de Badalona

27 de febrer de 2018

Aquest programa educatiu, en modalitat DUAL, busca proporcionar professionals amb una formació altament especialitzada pel sector enoturístic.

Per tal de donar-lo a conèixer, els dies 1 i 2 de març l’Escola d’Enoturisme comptarà amb un espai a la Fira de l’Ensenyament de Badalona que se celebrarà al Centre Cultural l’Escorxador (carrer de l’Arquitecte Fradera s/n) situat a l’estand 34.

La participació de l’Escola d’Enoturisme no acaba només aquí, sinó que el divendres 2 de març a les 9.15 h a l’espai 37 tindrà lloc una xerrada amb el títol “L’enoturisme: un model turístic de qualitat. Apunta’t i coneix les professions que el sector necessita”, que busca donar a conèixer la professió als joves.

Si vols informar-te sobre el CFGS de Guia Enoturístic i els diferents cursos de formació continuada que ofereix l’Escola, visita’ns al nostre estand de la fira!