L’Escola d’Enoturisme i la Federació Empresarial del Gran Penedès signen un conveni de col·laboració

21 de setembre de 2018

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya i la Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP) han segellat un acord de col·laboració amb l’objectiu de promoure la formació conjunta de les empreses del sector enoturístic.

La signatura del conveni suposa l’oferiment als associats de la FEGP de l’ampli ventall de propostes formatives que l’Escola d’Enoturisme programa en l’àmbit de l’enoturisme.

El president de la FEGP, Martí Sistané, i el tinent d’alcalde de l’àrea de Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament de Vilafranca, Joan M. Montfort, van signar el conveni el passat dimarts.

Amb aquest conveni, l’Escola d’Enoturisme amplia les seves sinergies amb les empreses del sector, enfortint l’oferta formativa i consolidant el centre com a referent en l’àmbit enoturístic.