L’Escola d’Enoturisme de Catalunya i la seva directora, Ester Garcia, a l’Eix Diari

27 de març de 2018

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya, junt amb el cicle formatiu de Guia d’Enoturisme, són els protagonistes d’un reportatge realitzat per l’Eix Diari, un diari digital del territori Penedès. La informació, que inclou una entrevista amb la directora de l’Escola d’Enoturisme, Ester Garcia, destaca la innovadora formació que ofereix l’Escola amb el CFGS de Guia d’Enoturisme.

En l’article es desgrana la història de l’Escola, així com la necessitat del territori de comptar amb un espai on poder formar professionals dedicats al món de l’enoturisme, veient la creixent demanda que en feien les empreses del sector.

El CFGS de Guia d’Enoturisme són uns estudis que aporten el valor afegit de l’enoturisme per tal d’oferir una formació completa. El cicle compta amb dos mòduls específics en sommelieria i en DO catalanes, amb els que els alumnes podran especialitzar-se en el sector, així com la Formació DUAL, que inclou 1.000 hores de pràctiques remunerades en empreses enoturístiques.