18 de juliol de 2018

La Guia d’Enoturisme de Catalunya, que va ser presentada ahir en un acte al Palau Robert al que hi va assistir la directora de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, Ester García, compta amb 360 pàgines que inclouen 700 llocs recomanats: 218 cellers per visitar, 166 restaurants, 170 allotjaments, 93 enoteques i 51 visites cultures del vi.

El llibre ha estat escrit per Lluís Tolosa, sociòleg especialitzat en enoturisme i en la cultura del vi, i que compta amb una llarga experiència com a escriptor de llibres del sector. La guia presenta una ruta per Barcelona totalment inèdita que recorrer més de 100 espais i fa un repàs a les diferents zones vinícoles catalanes: Alella, Pla de Bages i Penedès, Conca de Barberà, Priorat-Montsant, Tarragona i Terra Alta, i una ruta per l’Empordà i Costers del Segre. Ens els propers mesos es presentarà l’edició en castellà, anglès i francès.

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya assisteix a la presentació de la Guia d’Enoturisme de Catalunya.