L’Escola d’Enoturisme de Catalunya al Saló de l’Ensenyament. Visita’ns a l’estand 253

14 de març de 2017

Del 22 al 26 de març, tindrà lloc una nova edició del Saló de l’Ensenyament de Barcelona al Recinte Firal de Montjuïc. L’Escola d’Enoturisme de Catalunya hi serà present al Pavelló 2, Carrer C, estand 253.

Visita’ns i podràs conèixer de primera la formació més completa en turisme i enoturisme d’aquesta escola de Vilafranca del Penedès. Una de les nostres novetats d’enguany és el Cicle formatiu de grau superior de guia, informació i assistències turístiques, especialitzat en enoturisme (Guia enoturístic).

Aquest nou CFGS incorpora els mateixos continguts que els altres cicles de promoció i guiatge turístic. Per tant, aprendràs a dissenyar productes, crear plans de màrqueting i de comunicació, tècniques de relacions públiques i protocol relacionades amb el sector del turisme. Però, a més, inclou dos mòduls especialitzats en enoturisme: el de sommelier, adreçat als professionals de la restauració per adquirir, ampliar o actualitzar coneixements i el mòdul de coneixedor del vi i el cava de les DO a Catalunya -únic d’aquesta formació-, que et permetrà conèixer l’evolució de la viticultura al nostre país, saber diferenciar les Denominacions d’Origen (D.O) a Catalunya i la seva influència al territori, estar al dia de l’actualitat vinícola catalana, tant pel que fa a R+D com a noves propostes, reconèixer les característiques dels vins i caves catalans a partir del seu tast, entre molts altres aspectes.

Així doncs, aquest CFGS de Guia Enoturístic és únic a Catalunya, doncs, ofereix una formació molt més completa que altres cicles formatius especialitzats en turisme. Però aquesta no és l’única opció formativa que ofereix l’Escola d’Enoturisme de Catalunya. Si visites el nostre estand, també podràs informar-te sobre el Curs en Promoció turística local i atenció al visitant, una formació ocupacional, eminentment pràctica i vinculada directament amb el sector professional dels serveis turístics i un ampli ventall de cursos de formació continuada com el d’Informació i atenció turística en llengua estrangera; el de Desenvolupament de productes turístics; Presentació de vins i begudes, el de Sumilleria i Maridatge, entre altres.

Vine al Saló de l’Ensenyament a conèixer de primera mà l’àmplia oferta formativa de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya de Vilafranca del Penedès. Forma’t en el sector del turisme, un àmbit amb excel·lents perspectives de creixement i de futur.