La sommelieria, un dels eixos de formació de l’Escola d’Enoturisme

26 de juliol de 2017

L’Escola d’Enoturisme facilita i gestiona la formació de dos cursos formatius vinculats a la sommelieria.

El primer d’ells, sobre Sommelieria i Maridatge, estarà impartit per Joan Lluís Gómez, sommelier al restaurant Santa Pau, de Carme Ruscalleda, que compta amb tres estrelles Michelin. Aquest curs té com a objectius descriure les diferents característiques organolèptiques dels vins emprant un vocabulari específic i saber relacionar-los amb el menjar més adequat, preparar un maridatge raonant i exposar les relacions que intervenen i els criteris pels quals s’ha elaborat.

La innovació i la formació són imprescindibles en la tasca d’un sommelier i en Joan Lluís ens exposarà i compartirà amb nosaltres tot el seu coneixement i experiència. Tot un luxe!

El curs consta de 20 hores i s’impartirà a l’Edifici de l’Enològica (c/Amàlia Soler, 29 de Vilafranca) els dies 16, 23 i 30 d’octubre i 2 i 9 de novembre.

És un curs que està subvencionat al 100% pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya amb l’aval del Ministerio de Empleo y Seguridad Social.

L’Escola d’Enoturisme també ofereix enguany una formació en sommelieria adreçada a persones en situació d’atur. És un curs de 740 hores que s’impartirà a l’edifici de la Fassina (Avda. Catalunya 22 de Vilafranca del Penedès) del 9 d’octubre d’enguany al 27 d’abril del 2018. Aquest curs està adreçat a totes aquelles persones en situació d’atur que vulguin formar-se per desenvolupar la seva activitat en l’àmbit de l’hoteleria i el turisme.

Una formació de qualitat que permetrà assolir habilitats i competències per realitzar-te en diferents àmbits: sommelier, caps de servei de vins, caps de menjador o mestres de sala, responsable de compra de begudes, venedor/a especialitzat/ada de begudes i delicadeses i/o consultor/a de begudes. El curs consta d’un mòdul de pràctiques professionals no laborals de sommelieria de 80 hores. Per a realitzar el curs s’exigeix disposar d’un Certificat Professional, Batxillerat, o CFGS o haver superat la prova d’accés de la universitat de +25 anys.

Demana més informació i fes ja la teva inscripció a [email protected] o trucant al telèfon 93.1694102. L’Escola d’Enoturisme, una font d’oportunitats de futur.