Forma’t amb el millor professorat al CFGS en Guia Turístic

03 de maig de 2018

Per comptar amb uns estudis de qualitat i que et permetin accedir a una bona posició laboral és vital aprendre dels millors professionals, per això a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya comptem amb un equip docent de primer nivell pel Cicle Formatiu de Grau Superior en Guia, informació i assistències turístiques. Entre els nostres professors podeu trobar experts en turisme i en el món vitivinícola, tot perquè et converteixis en un bon guia:

Lluís Tolosa: Sociòleg, escriptor i editor. Ha publicat una dotzena de llibres de vins, amb els quals ha guanyat una desena de premis nacionals i internacionals i ha elaborat les guies d’Enoturisme més importants de Catalunya i Espanya.

César Cànovas: Sommelier espanyol qualificat com el millor sommelier d’Espanya 2006 i un dels 10 millors del món. Després de molts anys al restaurant familiar “Racó d’en Cesc”, i de liderar l’equip de sommeliers de Monvínic va decidir transmetre els seus coneixements a partir de la docència al CETT. Col·laborador com expert de l’Escola d’Enoturisme des de 2016.

Begoña Fernández: Professora de turisme i viatges a CETT - UB, fundadora de GoandBe - Creative Holidays i docent Escola d’Enoturisme de Catalunya des del 2016.

Èric Enguita: Gerent d’Artcava, empresa dedicada a la gestió de l'enoturisme del Celler Can Batlle. Administrador i fundador del projecte | Enòleg | Màrqueting. Docent Escola d’Enoturisme de Catalunya des del 2016 del CP de Sommelier.

Francesc Xavier Mingorance: Llicenciat en Història de l'Art. Postgrau en Museologia i Museografia. Professor Associat d'Art Antic i Medieval. Departament Humanitats. UPF. Professor de Turisme Cultural i Patrimioni. EUHT-CETT - Universitat de Barcelona. Director de T-CUA, Tutories Culturals i Artístiques, SL. - Col·laborador de les següents institucions:  UPC. Fundació Palau de Caldes d'Estrac.Patrimoni Cultural d'Andorra. Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

Carme Ruiz: Màster en Educació i TIC especialitat investigadora. Diploma en Turisme i Gestió Hotelera amb idiomes anglès i francès. Professora assignatures del Grau en Turisme (docència en anglès). Docent Escola d’Enoturisme de Catalunya des del 2016.

El CFGS en Guia, informació i assistències turístiques destaca per ser l’única formació especialitzada  en turisme i en enoturisme, amb dos mòduls específics, el primer sobre sommilieria i el segon sobre coneixement de les DO catalanes. A més, es tracta d’una FP en modalitat DUAL, amb una inserció laboral del 71,5% i que inclou 1000 hores de pràctiques remunerades en empreses del sector.

Si vols conèixer el cicle, t’esperem a les portes obertes del 19 de maig a l’Enològica, a Vilafranca del Penedès, inscriu-te!. I si no pots assistir-hi, l’Escola ofereix entrevistes personalitzades amb l’equip docent. Si voleu concertar una cita podeu fer-ho enviant un mail a [email protected] o trucant al 93.169.41.02.