Entrega de diplomes a l'alumnat de la primera edició de Sommelieria i Promoció turística

23 de gener de 2017

La entrega va comptar amb la presència dels alumnes de la primera promoció dels cursos de Sommelieria i de Promoció truística local i atenció al visitant, el claustre de professors de l'escola que han impartit aquests cursos. Com a representatnts del sector ens van acompanyar el Sr. Miquel Agustí i Torres, president de bodegues Torres, el Sr. Lluis Tolosa expert en enoturisme, l'alcalde de Vilafranca el Sr. Pere Regull, la directora de l'Escola d'Enoturisme de Catalunya Sra. Ester Garci, i representants de l'Ajuntament de Vilafranca i del Institut Municipal de Vilafranca, Sr. Joan Manel Montofort, Sr. Josep Anton Cuscó i Sra. Montse Gonzalez.

Durant la entrega Sr. Pere Regull i el President de Bodegues Torres, el Sr. Miquel Agustí Torres,  ens van oferir la seva visió del sector de l'enoturisme en el nostre territori i els reptes futurs més immediats, i varen poder felicitar a cada un dels alumnes que han finalitzat els cursos, enguany un total de 21 alumnes entre les dues especialitats.

L'acte va concloure amb la conferència del Sr. Lluis Tolosa sobre els reptes per als professionals del sector i ens va encomanar amb la seva visió optimista del futur creixement que pot experiementar el sector en els propers anys.

Per agrair la assistència i participació de tothom, l'acte es va culminar amb el brindis d'una copa de cava per celebrar la graduació i desitjar a tot l'alumnat un creixement en le seves trajectòries professionals.