El concurs Tastavins dona els premis als millors vins de Penedès 2017

23 de abril de 2018

El passat dijous 19 d’abril en una gala al Born CC de Barcelona es van entregar els premis als 35 millors vins de la DO de la mà de l’Acadèmia Tastavins i la mateixa DO. Els vins que han estat guardonats amb l’or són el Blanc Subur, Albet i Noya col·lecció, Clot dels Oms Rosat, Pupitre Negre, Reserva Martí, Aymar Brut i Gran Blanc Prínceps. Els més de 120 vins i caves que s’han presentat han estat escollits per un grup de sommeliers, encapçalat per l’Associació Catalana de Sommeliers. El celler Albet i Noya, amb 6 vins guardonats, ha estat un dels grans triomfadors de la nit.

Els cellers guanyadors podran etiquetar els vins premiats amb les medalles adhesives del concurs, també protagonitzaran activitats de promoció i tastos que Tastavins Penedès realitza en altres poblacions de fora de la comarca. A més a més, el Consell Regulador de la D.O. Penedès utilitzarà els vins guardonats també als seus actes oficials i de promoció.

En representació de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya hi va acudir la seva directora, Ester García.