El CFGS de Guia Enoturístic aposta per la inserció laboral dels seus estudiants a través de pràctiques remunerades

19 de maig de 2017

L'Escola d'Enoturisme de Vilafranca del Penedès fomenta els estudis professionals de qualitat, oferint una formació inicial, ocupacional i contínua de temàtica turística i enoturística.

Un centre que compta amb un equip docent actiu en les empreses més prestigioses d'aquest sector, i que aposta pel seu valor afegit en la inserció laboral dels seus estudiants, a través de la seva formació teòrica-pràctica dual amb 1.000 hores de pràctiques a les empreses més rellevants del sector.

El Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia Enoturístic, et permetrà combinar les teves pràctiques, que cursaràs durant el teu segon any de cicle, amb els estudis, alhora que et vincularà directament amb les principals empreses del sector turístic i enoturístic. Un CFGS únic a Catalunya, que ofereix una formació molt més completa que altres cicles formatius especialitzats en turisme.

Gràcies a aquesta formació seràs capaç de dissenyar productes, crear plans de màrqueting i de comunicació, tècniques de relacions públiques i protocol relacionades amb el sector del turisme, alhora que t'especialitzaràs en dos mòduls d'enoturisme: el de sommelier, dirigit als professionals de la restauració per adquirir, ampliar o actualitzar coneixements i el mòdul de coneixedor del vi i el cava de les DO a Catalunya, que cal esmentar, és exclusiu d'aquesta formació i que et permetrà conèixer l'evolució de la viticultura a casa nostra, saber diferenciar les Denominacions d'Origen (DO) a Catalunya i la seva influència en el territori, estar al dia de l'actualitat vinícola catalana, tant pel que fa a R + D com a noves propostes, reconèixer les característiques dels vins i caves catalans a partir del seu tast, entre molts altres aspectes.

Un cicle on podràs desenvolupar la teva activitat professional en centres d'informació turística, DMC, empreses i centres de Desenvolupament Local, però especialment en complexos enoturístics, cellers i destinacions locals.

Les pràctiques professionals són una excel·lent eina per desenvolupar les habilitats i coneixements de manera pràctica. Un programa orientat a complementar la formació dels nostres estudiants, acostant-los a la realitat de l'àmbit professional, ampliant els seus coneixements i afavorint el seu contacte amb empreses que facilitin la seva inserció laboral.

Aposta pel teu futur professional. Estudia el Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia Enoturístic a l'Escola d'Enoturisme de Vilafranca del Penedès.