El 6 de juny et convidem a la tertúlia Paisatge vs Enoturisme a l’Escola d’Enoturisme

28 de maig de 2018

Explorar la relació entre la conservació del paisatge vitivinícola, l’enoturisme i els territoris on hi trobem vinyes i bodegues és l’objectiu de la primera tertúlia organitzada dins un cicle de xerrades amb professionals del sector al Penedès. L’acte, anomenat Paisatge vs. Enoturisme, tindrà lloc dimecres 6 de juny a les 18:30h a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya.

Soazig Darnay, paisatgista i investigadora de la Universitat Pantheón Sorbonne, serà l’encarregada de dirigir la tertúlia, que també comptarà amb la participació  de Miquel Herrero (Penedès Emotions), Josep Mitjans (Loxarel), Florian Porsche (VisitPenedes) i Xavi Roig (Cal Feru). La introducció anirà a càrrec de la directora de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, Ester Garcia.

La primera trobada versarà sobre la relació entre l’activitat turística i la indústria del vi, i com l’enoturisme pot ser una eina de protecció del paisatge vitivinícola. Els cicle està organitzat dins el programa d’activitats intercongressuals del CEPVI (Centre d’Estudis del Paisatge) amb el suport de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya.