Com em puc inscriure al CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques?

22 de maig de 2018

A l’Escola d’Enoturisme oferim el CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques una formació reglada a la qual es pot accedir mitjançant un títol de batxillerat o un cicle de grau superior  de formació professional, o amb un títol de grau mig de la mateixa família i prova d’accés a qualsevol grau superior superdada i amb formacions equivalents. Per fer-ho hem de seguir unes passes que podeu trobar al web del Departament d’Ensenyament de la Generalitat i que us expliquem a continuació:

El termini de preinscripció, necessari per tal de rebre una plaça, està obert del 29 de maig de 2018 al 7 de juny de 2018. Podeu presentar la sol·licitud durant aquests dies de dues formes diferents: mitjançant la sol·licitud electrònica o la sol·licitud amb suport informàtic.

Si voleu fer una sol·licitud electrònica, necessitareu el vostre número d’identificador com a alumne. Si heu estat matriculats en qualsevol centre des del curs 2015/2016, aquesta és una dada que us ha de facilitar la vostra escola o institut. També necessitareu identificar-vos (o els vostres pares o tutors legals si sou menors d’edat) amb el servei d’identificació idCAT Mòbil o el DNI electrònic.

La sol·licitud electrònica és la més senzilla i recomanada, ja que un cop enviat el formulari no heu de presentar cap paper de forma física. Només ho haureu de fer en cas que necessiteu presentar una documentació acreditativa dels criteris de prioritat.

Per altra banda també disposeu de la sol·licitud amb suport informàtic i  per presentar-la haureu de portar al centre el resguard de la sol·licitud i original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport. Si sou menors d’edat, haureu de consultar la llista de documentació extra.

Un cop fets tots els tràmits, heu d’estar pendents del calendari pels següents passos. El 27 de juny surt la llista provisional i posteriorment compteu amb un plaç per fer reclamacions. La llista definitiva es publica el dia 10 de juliol i del 18 de juliol al 23 de juliol de 2018 podreu fer la matrícula.  Si voleu demanar una beca ho podeu fer en el període de l’11 d’agost al 3 d’octubre, consultant aquí els requisits

El CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques destaca per ser l’única formació especialitzada en el món de l’enoturisme i el turisme, amb dos mòduls específics, el primer sobre sommilieria i el segon sobre coneixement de les DO catalanes. A més, es tracta d’una FP en modalitat DUAL, pel que inclou 1000 hores de pràctiques remunerades en empreses del sector i una inserció laboral del 71.53%. El cicle compta amb un professorat amb amplis coneixements de món del turisme i un programa educatiu complet.

Si teniu cap dubte, us podeu posar en contacte amb [email protected] o trucant al 93 169 41 02.