Aposta pel CFGS de Guia turístic i forma’t amb un pla d’estudis complet

19 de abril de 2018

Aquesta dada, junt amb l’increment mundial del turisme en aquests últims anys, farà que l’any 2030 una de cada 10 feines estaran relacionades amb el sector turístic. Per poder cobrir aquesta demanda de professionals, l’Escola d’Enoturisme de Catalunya ofereix el Cicle Formatiu de Grau Superior en Guia Turístic, uns estudis que et preparen per treballar en el sector.

A l’Escola coneixem la importància de comptar amb un pla d’estudis que s’adapti a les necessitats del mercat i que, a més, compti amb un plus. En aquest cas, l’element diferencial dels nostres estudis és l’especialització en el món de l’enoturisme, molt lligat a un territori com el Penedès.

En aquesta formació global s’aprofundirà en temàtiques com l’Estructura del Mercat Turístic (99 hores), les Destinacions Turístiques (165 hores), els Serveis d'Informació Turística (132 hores), el Protocol i Relacions Públiques (132 hores), els Recursos Turístics (165 hores), els Processos de Guia i Assistència Turística (165 hores), el Disseny de Productes Turístics (165 hores), el Marqueting Turístic (132 hores), les Activitats Lúdiques, Fisicorecreatives i Culturals per a l'Animació Turística (165 hores), les Vetllades i Espectacles (132 hores), la Direcció d'Activitats d'Animació Turística i Esdeveniments (66 hores) Formació i Orientació Laboral (99 hores), Empresa i Iniciativa Emprenedora (66 hores),  a més d’Anglès i Segona Llengua Estrangera. Com a elements únics, el curs de l’Escola d’Enoturisme compta amb especialitzacions en DO catalanes i en Sommilieria. A més, podreu cursar la formació DUAL, que permet completar la vostra formació amb 1000 hores de pràctiques remunerades en empreses del sector.

No t’ho pensis més i informa’t!