Amplia els teus coneixements amb els cursos de l’Escola d’Enoturisme: formació completa i integrada al territori

23 de febrer de 2018

Amb aquest objectiu des de l’Escola es realitzen diversos cursos de temàtica molt variada per tal de cobrir tots els focus de coneixement que es poden trobar a la professió.

Cursos com Desenvolupament de productes turístics, Formatges per a restaurants o Informació i atenció turística en llengua estrangera (anglès, alemany o francès) són alguns dels exemples que podem trobar de la diversitat dels estudis que s’ofereixen, tots subvencionats al 100%. L’oferta compta amb altres formacions com Sumilleria i maridatge, Eines pel guia turístic, Presentació de vins i begudes, Servei en restaurants i bars, Cocteleria i Processos de gestió de qualitat en hoteleria i turisme que toquen molts dels àmbits professionals en què es desenvolupen els treballadors del sector.

A més, els cursos es realitzen a tot el territori a causa de la voluntat de l’Escola d’Enoturisme d’acostar el coneixement a les diferents comarques i compten amb la col·laboració de diverses DO catalanes com la DO Penedès, DO Cava, DO Catalunya, DO Alella i DO Pla de Bages. Això farà que no només aquells qui treballin a Vilafranca del Penedès, seu de l’Escola, pugui beneficiar-se de les formacions sinó que seran accessibles a tothom qui visqui arreu de Catalunya.

Sigui quin sigui el vostre àmbit de treball dins del món de l’enoturisme, segur que trobareu un curs per tal d’ampliar els vostres coneixements i millorar la vostra eficiència laboral amb alguna de les opcions ofertes elaborades de la mà de diversos agents de promoció.

Fes ja la teva inscripció.