Al setembre s’obren les inscripcions per les darreres places del CFGS en Guia, Informació i Assistències Turístiques a l’Escola d’Enoturisme

24 de juliol de 2018

Vols estudiar el CFGS en Guia, Informació i Assistències Turístiques a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya però no vas ser a temps de preinscriure’t durant el període assignat? Doncs encara ets a temps per fer-ho en el període extraordinari de matriculacions que s’obrirà al mes de setembre per tal d’omplir les places lliures. Les dates concretes encara no estan confirmades, per això, si vols estar al corrent de totes les novetats pel que fa a l’Escola d’Enoturisme, no dubtis en seguir les nostres xarxes socials.

El CFGS en Guia, Informació i Assistències Turístiques és l’únic que, a més d’estar especialitzat en turisme compta amb dos mòduls específics sobre el món dels vins, el primer sobre sommelieria i el segon en coneixement de DO catalanes. Per altra banda, el cicle s’imparteix en modalitat de FP DUAL que inclou 1000 hores de pràctiques remunerades en empreses del sector.

Si voleu més informació podeu enviar un mail a [email protected] o trucar al 93 169 41 02.